Všetko o nákupe

Posledná aktualizácia: 16.03.2021

Všetky potrebné informácie ohľadom nákupu, vrátenia tovaru, reklamácie a ochrany osobných údajov nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach, avšak pre uľahčenie Vášho nákupu nižšie uvádzame odpovede na tie najbežnejšie otázky týkajúce sa nákupu v našom E-shope.

Objednávanie tovaru, platba a doprava

Ako vystavím objednávku na tovar?

Najprv si v E – shope vyber produkty o ktoré máš záujem a pridaj si ich jednoduchým kliknutím do košíka. Počet kusov je možné nastaviť hneď pri výbere produktu, ale aj neskôr v samotnom nákupnom košíku pri uzatváraní objednávky. Keď už máš v košíku všetko potrebné, je potrebné vyplniť fakturačnú a doručovaciu adresu. V neposlednom rade je potrebné si vybrať spôsob doručenia a úhrady. Keď toto všetko zvládneš, potvrdíš odoslanie objednávky jednoduchým kliknutím.

Aké možnosti doručenia tovaru a platby ponúkate?

Naša spoločnosť doručenie tovaru zabezpečuje v prevažnej miere kuriérskou spoločnosťou. V ojedinelých prípadoch sa zákazníci rozhodnú vyzdvihnúť tovar aj osobne v našej centrále. Pri maloobchodných objednávkach je pri objednávke nad 50€ doručenie zdarma. Platbu na dobierku neponúkame, nakoľko preferujeme úhradu platobnou kartou cez platobnú bránu Stripe integrovanú na našej stránke, prípadne cez službu PayPal alebo úhradu zálohovej faktúry na náš účet za objednávku vopred.

Môžem pohyb svojej objednávky sledovať?

Samozrejme že môžeš. Po výbere spôsobu doručenia: “kuriérom” a uhradení Tvojej objednávky bude Tvojmu balíku pridelený jedinečný kód a ihneď po expedovaní balíka našou spoločnosťou obdržíš e-mail s kódom na sledovanie zásielky na stránkach prepravnej spoločnosti, s ktorou spolupracujeme.

Ako dlho bude trvať doručenie mojej obejdnávky?

Bežne spracujeme objednávky prijaté do 15:00 v ten istý alebo nasledujúci deň a za ideálnych okolností by tovar pri adrese doručenia na Slovensku mal byť doručený do 48 hodín od vystavenia a uhradenia objednávky. V exponovaných časoch (napr. vianočná sezóna) bývajú kuriérske spoločnosti natoľko vyťažené, že vyššie uvedené časy nemusia platiť a môže sa stať že balík bude putovať na miesto doručenia o 1 – 2 dni dlhšie. Pri objednávke do ČR je potrebné k vyššie uvedenému času pripočítať ďalších 24 hodín.

Reklamácie a vrátenie tovaru

Ako môžem zakúpený tovar reklamovať?

Všetky potrebné informácie, za akých podmienok môžeš u nás zakúpený tovar reklamovať, nájdeš v našich obchodných podmienkach.
Reklamačný protokol si môžeš stiahnuť, vyplniť a vytlačiť TU.

Ako môžem vrátiť zakúpený tovar?

V zmysle našich obchodných podmienok môžeš zakúpený tovar v nepoškodenom, nepoužitom stave a v pôvodnom obale vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy / na vrátenie tovaru si môžeš stiahnuť, vyplniť a vytlačiť TU.

Žiadne produkty v košíku.